چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزه بد در دهان
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزه بد در دهاناگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند، شما ممکن است متوجه که شما یک طعم و مزه بد در دهان. چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مزه بد در دهان شما؟

نارسایی کلیه یک بیماری معمول است، بیماران کلیوی با کلیه نارسایی کلیه ممکن است به خوبی کار نمی کند. تحت شرایط عادی، کلیه ها می تواند به ما کمک کند تا خلاص شدن از شر زباله در بدن، از جمله نیتروژن اوره خون است، که یک محصول متابولیک پروتئین است. نیتروژن اوره اضافی هنگامی که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد، نیتروژن اوره خون را نمی توان به اندازه کافی به سرعت دفع در بدن تجمع می یابد و در نتیجه افزایش نیتروژن اوره خون.

نیتروژن اوره خون در سیستم های مختلف بدن جریان قرار خواهد داد، هنگامی که نیتروژن اوره دستگاه گوارش می رسد، اوره آز تجزیه اوره آمونیاک به علاوه، آمونیاک می تواند مخاط دستگاه گوارش را تحریک، به موجب آن بوی آمونیاک در دهان بیمار است. بنابراین، بوی دهان و سطوح بالایی از نیتروژن اوره خون نزدیک مرتبط است.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما، از نفوذ میکرو درمان طب چینی، در حال حاضر وضعیت بهبود یافته است دریافت کرد. به عنوان مثال: کاربر نارسایی کلیوی با کراتینین بالا 9 سال .این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,طعم و مزه بد در دهان ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: